Det är saknaden som gör fruktansvärt ont!

Några texter som jag skrev förut langar jag upp nu!


Ett halv år har snart gått sen vi förlotade dig mamma. Jag saknar dig varje dag, varje sekund. Jag vissar inte att det gör ont och att jag saknar att ha en mamma, när det är som värst hemma och med skolan och man vill bara försvinna önskar jag att du fanns vid mig och höll om mig i din famn tills allt blivit bra! smärtan när någon nära går bort går inte beskriva med ord och det tar tid att inse att den personen inte finns mer. jag hatar folk som säger att dom vet hur man känner, dom som inte äns vart med om att äns mamma har gått bort. Att en vän eller en morfar dör är faktiskt inte samma sak, mammor ger oss liv och levnad, den kärleken vi behöver.

Min pappa peter älskar mig otroligt mycket, det vet jag! han är inte bra på att vissa att han bryr sig eller att han är ledsen. Min pappa gör oftast fel när han  är ledsen och blir arg, han kan göra mig rädd ibland. jag vet att han absolut inte menar att göra mig rädd men han vet inte hur han ska hantera sig i det läget.

Kommentarer
Postat av: Lettan!

Finns här för dig om du vill prata om det.

2009-08-04 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0