;)

Tja, slutade tidigt idag. vid två! drog mig hem och hann äta innan niklas sms:a och sa att ja skulle komma. jag åkte ditt och chillade. vid halv sex drog jag på konståknings möte! yes nu är jag tränare på måndagar. ska gå utbildning nästa helg ;) Nu ska jag klä på mig och fixa mig för sängen sen chilla tills ja blir trött. har sovmorgon imorgon!

Btw läst alla fjortis bloggar? haha såg inlägget om hon som bloggar som pratade om kissie mm... på vakna med the vocie haha det var klockrent. allt hon säger är typ sant förutom att jag tror att kissie, paulinadanielsson och desireenilsson mm är oseriösa för att på uppmärksamhet och att alla små tjejer ser inte upp till dom? ja tror att vem som hellst kan bli kännd på att blogga för det finns så många andra som srkiver dubbelt så bra än dom överdrivna grå håriga bloggarna som bara tönt bråkar med allt och alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0