Hemma

Hej, nu är jag hemma från en trevlig kväll! möte alex vid bussen kvart i åtta. det var sjukt länge sen jag träffade han!
Vi gick hem till han där han polare va( glömmer alltid namn (A) ) vi badade i poolen och åt pizza :) efter som alexs mobil har badat lite så fick han en ny och vi var tvugna att gå till hans mormor och morfar en bitt in i gustavsvik och hämta hans simkort, det blev en bensträka på typ 20 m. när vi kom tillbaka så kollade vi på skräk filmen friday the 13th och alex vågade knappt kolla, efter som jag skulle vara hemma nu så hann vi inte se klart hella, det får bli en annan dag. ska snart gå ner och kolla på paradise hotel sen sova. imorgon ska jag träffa N och sen på kvällen johanna.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0