Meningen som jag gillar!

langar mer gammal texter

Inte in för folk, men det är jag! du känner mig nästan bättre än vad jag själv gör.
Jag har en otroligt fin vän som jag verkligen gillar till hundra. Han är toppen, Man kan inte vara ledsen eller arg med honom för han får en alltid att le. Han är väldigt speciell för man vet inte om han är oseriös eller seriös. om man skulle förklara den här spraliga killen så är han nog ändå ganska osäker på saker och ting, man vet inte riktigt vad han vill med allt i livet! men det är inget problem för honom för chillar med livet och tar en dag i taget.

Det ni inte visste om mig,
Jag är svag, jag är inte den personen som man tror att jag är. jag gör ofta misstag och leker bort dom, jag är rädd för att vissa mig ledsen för folk för jag känner mig töntig då! jag är retard och efter men spelar med så att det inte ska märkas.

Kommentarer
Postat av: LETTTAAAN FÖRFAAAN

men lilla älsklingen. det är okej att visa sig svag.

2009-08-04 @ 19:39:50
Postat av: Anonym

bra skrivet :)

2009-08-04 @ 19:59:55
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/
Postat av: Sara

"Don't you ever be ashamed to cry

You go ahead

'Cause life's like a jump rope"



För att citera Blue October. Låt masken försvinna ett tag och gråt. Bry dig inte om att folk ser, bara gråt. Gråt när du känner för det.

2009-08-04 @ 20:30:24
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-08-04 @ 20:36:29
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0