Sliten..

Oj oj oj vilken natt! när jag vaknade i dag luktade hela jag tårta, mitt hår var inkletat i tråta, mina kläder luktade gammal rök och jag var helt svart under ögonen och har stora skavsår...en galen natt, jag och nonne åkte in till the vocie vid ungefär åtta var vi där. skit mycket folk! seriöst man pallar inte gå runt bland alla så vi stog utanför och sen gick vi och möte daniella och jessi ( mm) vi kollade runt lite ett tag sen drog vi till T-centralen för daniella skulle prata med hampus, vi skulle fördriva tiden så vi drog tillbaka in bland alla människor, vi hade precis ställt oss vid några vakter och pratade lite tills man såg att alla, verkligen alla bara sprang ut från publiken, ingen fattade nått för än man kännde att man fick svårt att andas och det började rinna i ögonen, nån jävel hade kastat tårgas..-.- så jävla onädigt att förstöra, vi tappade bort alla och fick ringa och möta upp, drog till donken i slussen. vi var inte så taggade länge så vi tänkte åka hem! på bussen till gustavsberg chillade vi och skulle ändra på våra planer, när vi hoppat av i gustavsberg kom jag och nonne på att vi vill till ingarö där hennes bror var på fest. vi ringde min bror ( taxi pontus ) som skjusade oss ditt vid ungefär ett. vi satt och prtade med socialt folk och dansade, jag hade tårt krig....

Kommentarer
Postat av: N

Du stava rätt ;) :D

2009-08-16 @ 18:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0