sol och bad

 jag har inte sovit bra inatt, kickis son har spelat internet poker hela natten till klockan sex i morse så han har suttit och höjt rösten varje gång det inte gick bra( det var många gånger eftersom han förlorade)
Nu har jag precis kommit hem, har hunnit äta och fixat lite. mötte emil i ektorp vid halv två, vi åkte vidare med bussen till järlasjö där amnda,nennah och lisa var. det var sjukt varmt ute! som ja nite trode så ja tog inte med mig bad kläder, men bleb endå en tur ner i vattnet. shit vad kallt det var blivit! det är endå en insjö men jätte jätte kallt va det idag...snart ska jag klä på mig andra kläder och dra ner till centrum med therese ( pontus tjej) och köpa godis sedan ta bussen till ingarö och kolla på pontus match mot ingarö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0