Ung08

tja tja, nu är jag hemma! ska snart gå ner och kolla på mitt paradise hotel ;) sen ska jag sova ut! är så sjukt jävla trött...det är helt sjukt för jag har endå sovit jätte jätte länge idag. Kom nyss hem från ung08, ja jag vet det är typ bara massa fjortisar och skit där men det är faktiskt sjukt kul att bara hänga eller lyssna på dom som spelar på kvällarna. det var många där ikväll och vi skulle kolla petter men det blev inte så. imorgon ska jag nog dra ditt på dagen, vid kvart i åtta ska jag möta upp Alex :D
det var sjukt länge sen jag träffade honom, får se om vi drar till stan eller om vi bara är hemma och badar i poolen eller gör nått annat! ska begå till mitt sociala liv på msn,
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0