Här nu

Sjukt dålig uppdatering dom senaste dagarna. jag har inte haft tid eller ork att skriva. men nu är jag tillbaka!

I torsdags fick jag jullov:D grymt grymt skönt. jag skulle iväg och kolla på Dead by april men det blev inte så eftersom ingen ville följa med och vädret var skit. På kvällen drog jag med Madde,Felicia och Natta och kollade på värmdös träning.

Fredag:jag vaknadekvart över åtta, började fixa mig eftersom jag var med Natta i skolan på ösbys avslutning, tog sedan bussen till nacka g där jag mötte upp olivia och vi drog till donken i stan och chillade ett tag innan det blev dags att dra till värmdö g för att kolla på Klingan och hans gäng när dom spelade på värmdös avslutning. vart där ett tag och kollade på andra uppträdande också. Sen tog jag bussen hem och fixade mig, mötte upp Natta,Felicia och Madde i centrum. vi tog bussen upp till holmviksskogen till träningen. Eftersom jag vart sjuk imprensip hjela veckan så tränade jag inte, utom kollade bara. Efter den åkte jag med Linnea till Hemmesta en sväng. vid nio tiden blev det hem till sängen.

Lördag: Jag gick upp elva för att göra mig klar till isen. Det var konståknings avslutning. Vid tolv var jag nere i ishallen och hjälpte till, samlade ihop gruppen och snackade lite. Efter ungefär två timmar i en ishall var jag ganska kall och drog hem för att duscha och vänta på olivia. när olivia kommit hem vid fem tiden började vi fixa oss och chilla inanna vi drog hem till Daniel som bjöd på födelsedags fest(Y) Det var grymt kul fast ganska mycket folk och massa randoms. Påväg hem till bussen så vart det ganska många vändor i diken och snö i skorna. Jag blev slängd i en snö hög av nån random snubbe som sedan sprang iväg och skrattade.

Söndag: Vaknade hemma hos olivia utan kudde. Vi drog upp och kollade på film och gjorde frukost innan vi duschade och fixade oss lite för att ta bussen ut till Stavsnäs och vara barnvakt hela kvällen. Kvällen var mys och vi åt mycket mat och kollade film.

Idag måndag: Blev hämtad av farmor vid tio på morgonen..vi släppte av olivia vid ica och drog vidare in till stan för att köpa lite. Jag fick med mig hem ett par leggings och en siden jacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0