Helgen är slut


Nu var det roliga slut, imorgon är det ny vecka och nya andetag!
Helgen har var rolig :) I fredag Mötte jag upp Rebecca och Louise i slussen, vi tog bussen till Kompassvägen och gick hem till Klara där det var lite partyyy! Mycket med trevligt folk och det var kul. senare tog Jag och clara bussen till slussen med massa folk och åt lite mat innan vi drog hem och sov.
Vaknade upp ganska tidigt på lördagen, jag och Clara gick upp och gjorde frukost och satt oss framför tv och kollade på film =) Jag drog hem och duschade och chillade tills kvällens planer blev att vara med clara igen för att dra ut på lite fest i gustavsberg. mötte upp några barndomsvänner. vi chillade och kollade på fjorton suger(Y) senare tog vi bussen till hemmesta hem till Albin som hade folk hos sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0