Idag torsdag, imorgon fredag(Y)

Jag kom hem från plugget för ett tag sen, slutade två idag och det var grymt skönt eftersom då har jag tid att plugga so och svenska innan ja ska iväg och träna, idag har vi fys i en timme och 30 m... kan bli ganska skoj(?)
Idag hade jag No prov och det gick väl sådär. Imorgon är det fredag och det ska bli tjoockt nice, först ska jag till plugget och sen ska jag nog hem och chilla innan det blir utgång, ja tror det blir folkan och kolla på lite muuusik ;)

Idag var jag tråkig och hade ett par jeans och min brors mysig tjocktröja.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Lilla söta Josefin ! :)

2009-12-22 @ 17:57:17
URL: http://daniellahvirdeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0