Jul igår

yes det var julafton igår, inte nått så speciellt med det men endå;)
vaknade vid elva, gjorde mig färdig och åkte till mormor med min bror. vi stannade där ett tag och fikade innan vi rörde oss vidare ut till stavsnäs hem till ann för att säga hej, vi blev där i ett lite tag. sen blev det åka hem till farmor där julfirandet var. Kvällen var mysig och bra. Min bästa jul klapp var att få ta hål i tungan och det kommer hända när min fula, äckliga tandställning åker av :D annars fick jag bara lite små saker, present kort och pengar.
På kvällen körde min bror hem mig och jag var med olivia och chillade.
Idag vaknade jag av att olivia väkte mig vid halv tolv. vi gick upp och gjorde en jätte stor frukost. Nu sitter jag och väntar på att min bror ska komma och hämta mig. vi ska åka ut till mormor en sväng idag också. det är jul firande med lite andra släktingar. Ikväll ska jag nog bara chilla eller om ja drar ut, får se ;)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0