tiiiiisdag


Sitter hemma och laddar ner lite ny musik. är ganska taggad på att snart dra iväg på innebandy träning(Y)
Mitt humör har sjunkit idag eftersom mina betyg har kommit. kan säga att ja inte alls är stolt över mig själv och har ingen lust att fixa till dom längre..men men ja måste så har inget val!

Igår kväll drog jag till forum och mötte upp Caroline och Louise. Louise drog hem medans jag och Caroline drog hem till henne och gjorde mat. Vi fixade oss lite och väntade tills lite polare skulle komma och ha lite skoj med oss. vi blev inte så många, ett gäng roliga människor. blev dans, bor som gick sönder och pulkåkning. Natten blev lång och vi kom inte i sängs för än typ fem på morgonen....
Jag tvingades upp vid tio eftersom jag var tvungen att åka hem och gå ut med hunden i kylan. Efter det gick jag och la mig nån timme innan ja drog till mormor jobb. vi åkte till forum där jag hittade en as snygg lee skjorta (Y) Ikväll vet jag ej vad som händer förutom min träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0