Tuuungt

Jag har haft en toppen fredag! lite seg start men sen så blev det en bra kväll.
Hade bara en lektion, vi kollade på en julfilm, sedan åkte vi till nacka aula för att kolla lucia tåget som var väldigt uttråkande men finnt. Vi slutade ungefär vid kvart över ett då jag och Clara drog till nacka g för att fixa biljetter till folkan igår kväll eftersom det var Doms första spelning ;) jag mötte upp Olivia i nacka g efter hon slutat och vi väntde på Alkes, vi drog in en snabbist till stan för att fixa lite saker. Jag tog bussen hem och duschade innan jag fick och la mig och sov nån timme. Jag försov mig 30 m så jag fick stressa när jag skulle fixa mig.
Jag och Clara tog sju bussen från gustavsberg till orminge, när vi kom ditt var det inte alls mycket folk och inget drag, men det kom lite senare då viktor började spela, han var jätte bra som vanligt :) Efter viktor spelat kom den efter längtade spelning med dom. deras första och jag tyckte det gick skit bra! När det var slut tog jag och Clara bussen till västraorminge hem till nån Cribbe där vi chillade och krökade lite. lite senare drog vi vidare till saltis och träffade Alkes,Jokum och nån kille ja alltid glömmer namnet på ^^ efter nån timme tog vi bussen till slussen där ja träffade på lite polare innan jag och Clara tog bussen hem och sov.
Idag ska jag bara chilla, plugga och städa. ikväll ska jag vara med olivia men vet ej vad som händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0