Pippi är en vis kvinna!

Pippi på dem sju haven. i dena konvesation möter vi Pippi och Tommy som ska skicka iväg en flask post.

Tommy: Vad ska jag skriva?

Pippi: Utan snus i två dagar försmektar vi på dena ö.

Tommy: så kan jag ju inte skriva, det är ju inte sant! inte kan jag skriva utan snus.

Pippi: inte det? har du nått snus?

Tommy: ne,

Pippi: har Anika nått snus?

Tommy: ne det förstås.

Pippi: Har jag nått snus?

Tommy: ne det kan hända.

Tommy: vi använder inte snus.

Pippi: det är de jag säger! du ska skriva utan snus i två dagar...

Tommy: men om vi skriver så, så tror folk att vi använder snus.

Pippi: hörru Tommy kan du svara mig på en sak? vilka människor är det som inte använder snus, dem som använder snus eller dem som inte använder snus?

Tommy: dem som inte använder snus förståss!

Pippi: vad bråkar du för då? skriv som jag säger, utan snus i två dagar försmektar vi på dena öö!

Kommentarer
Postat av: kickan34

ja hon e grym :D

2009-08-04 @ 20:13:11
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0