Yeyeeee

Oj oj oj det var länge sen jag skrev! det har hänt ganska mycket dom två senaste veckorna...Hela föra veckan kommer jag faktiskt inte ihåg nått ifrån :P  förutom på fredag då jag, Johanna och Ida packade väskorna och drog ut till Runmarö! när vi kom tog vi på oss massa roliga kläder och ställde oss framför kamran i typ två timmar! kvällen kom, vid halv tio tiden efter vi suttit och förat tog vi cycklarna ner till krogen och satt oss, kvällen drog över med sociala människor och mycket prat. vi tog med oss dom flesta och drog till huset brevid där Anna var, det blev efter fest i ungefär två timmar innan hennes pappa kom och slängde ut alla. Vi tre och några drog vidare hem till Danni på andra sidan ön..skoja inte det var den jobbigaste cyckel-turen jag har vart med om!!! vi satt och krökade och hade trevligt och klockan flög iväg. vid ungefär kvart över sex bestämde vi oss för att dra hem, vi var hemma vid halv sju och kom i säng vid kvart i. På lördag hade jag gärna velat sova längre men var tvungen att gå upp vid halv elva efter som vi skulle iväg och kolla på  fotbolls cupen. Vi slog oss ner på gräset och kollade på fotboll halva dagen. Ida åkte iväg och hämtade Therese( min brors tjej) som skulle vara en överaskning till Pontus men jag råkade visst kläma ut mig att hon skulle komma...På eftermiddagen drog vi till Björne där ett gäng var, senare drog vi alla ner till krogen. den kvällen hände typ inget! På söndag var vi helt slut! Jag körde ner Ida till båten vid typ två och fick sedan gå hem med den en kilometer eftersom den vägrade att funka...På kvällen drog några hem till vår stuga och chillade, jag deckade totalt, var as trött och ont i kroppen! På morgonen när jag vaknade märkte jag att alla hade sovit över och nu orkar jag inte skriva mer och ni orkar inte läsa mer! kan ta det kort.
Vi åkte hem och jag blev sjuk i tre dagar och imorgon är det party hos Kajsa, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0