Ett gammalt inlägg från min gammla blogg,

Jag langar in ett gammal inlägg från min gammla blogg till min mamma! ( jag tänker skriva ett nytt somsmåning om)

Jag känner att jag inte fick säga att jag älskade dej ordenkligt ,men jag vet att du visste det. det var du som gjorde att jag kom till världen.Är det då rätt för en 14 åring som har hela livet framför sig att leva det utan äns mamma ,som ska finnas och stötta en , den som hjälper en med allt? det tycker inte jag. men en sak vet jag att jag kommer klara av det här och jag är en stark person som kommer gör dej stolt och jag vet att du alltid kommer finnas vid min sida och hjälpa mej när jag behöver dej. Allt du var orlig om att du inte skulle hinna göra eller han göra kommer du att göra på ett sätt för att vissa mej. du var rädd för att jag och pontus inte skulle orka!Jag vet att du har det bättre på ett annat ställe än att bara ligga på ett sjukhus med stress och ont.Den sista stunden jag fick med dej var dagen innan , vi satt hos dej som en helt vanlig dag och prata med mormor och anna, olivia var med ! jag och hon gick lite tidigar efter som vi skulle till forum och handla. Min sista kram? är det värkligen sant att jag aldrig mer kommer får röra dej , höra din röst , små bråka med dej? saker du inte hann med när får du se dom? Du han inte vara 45 i minns en vecka? du hann inte få vara med när jag blev fjorton år , eller äns se mej i min tandstälning. tänk vilket finns lende jag kommer ha sen mamma , och du missar det.Kommer du ihåg på skolavslutningen när jag inte ville att du skulle med? Det var din sista du fick se , kan du tänka dej det?nästa sa du att jag skulle få gå på själv. jag kan säker sitta här i timmar och rabbla upp skaker du inte fick göra eller kommer får göra men det vill jag inte , det är inte rättvisst för nån att du inte ska få vara med om mer saker i ditt liv.
En sak vet jag och är säker på att jag kommer klara mej fint i skolan . du behöver inte orora dej att jag kommer ha svårt eller nått i skolan för det kommer jag inte.Jag ska göra dej stolt , det är det jag vill lyckas med i mitt liv men just nå får man ta en dag i taget om det jag jobbar på nu är att vara stark och göra allt bra.
en sak vet jag att man får säga och det är! jävla sjuktdom , jävla canser! jävla jävla.
Du är det finnaste jag saknar , ingen glömmer det ljusa minnet vi har levt med av dej.
Du har vart och kommer alltid att vara min mamma! Min mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0