GAY

Hey, sitter hemma hos johanna nu. är lite smått uttråkad för ja har inte gjort något på jätte länge...inatt ska ja sova här och det ska bli mys:)
fick precis ett samtal från min älskade olivia som är på PochL och tyckte
 synd om henne för massa. jag saknar henne och kommer inte träffa henne på två veckor efter som ja åker till skåna nästa vecka när hon kommer...:(


en sak som är säker är att du emmy kan sluta trycka ner olivia och vara så jävla otrevlig. det är faktiskt inte hennes fel att det regnar ute. fuck you

puss hey

Kommentarer
Postat av: ollebolle

haha kossan jag instämmer med allt. kom hem jag saknar dig ! <3

2009-06-29 @ 17:38:31
Postat av: josefin

jääpps för emmy kan ta sig hååååååååååårt!

2009-07-02 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0