Mina byxor är sönder och jag tycker synd om min bror

hey, sitter hemma hos olivia och gör ingeting. igår var jag vid skuruberget med massa, nån mytade om att polisen kom så vi drog till duvnäs skola och forsatte att ha trevligt. min kväll var lyckad tills jag ramlade och lerade ner mina byxor och gjorde hål i dom. deckade en stund i min ensamhet på en trappa sen knatade jag hem till caroline och la mig i sägen. När jag kom hem vid två fick ja reda på att en kille i min klass mamma maila mig och sakt massa saker som dom missuppfattat!
och det är mycket mycket synd om min bror!

På tisdag drar jag ut till landet med några sköna glidare, allt planeras imorgon!
bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaffö e de synd om din brorsa?

2009-06-15 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0