tröött

hey hey !
sitter i skolan och spelar spel, jag är trött som en anka!
igår åkte jag med klassen hem till min lärare i gubbängen och hade mys mys, jag möte upp amanda vid två hemma hos henne och vi började krångla med kläder inför kvällen, niorna hade bal! jag serverade och det var sjukt kul, alla var jätte fina. efter dom hade ätit gott och dansat mycket mötte jag, Caroline f , Caroline l , Louise och kajsa upp ´dom flästa niorna víd en........det var mycket migel bland fulla folk. vid tre tiden började alla röra sig hem och vi bestämmde oss också att tagga tills vi insåg att louise var borta, vi skulle sov hos henne men det blev inte så.. vi knatade runt lite tills klockan blev halv fem när vi la oss hemma hos caroline och sov till nio.

jag ska snart åka hem och hämta pengar sen ska jag och olivia dra in till odenplan och sola!
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0