LördAg och jag är taggad (Y)

Idag är det lördag (Y) så jävla grymt skönt med helg. Idag vaknade jag upp hos clara, jag packade min väska och drog hem och fixade mig lite innan jag tog bussen upp till ösbyhallen eftersom vi hade match mot värmdö! Första 30 minuterna av matchen gick strålande sen sjönk vi ner. kommer inte ihåg vad det blev. När matchen var slut drog jag hem och duschade, fixade mig och nu är jag klar för att ta bussen hem till Kajsa innan vi drar till Caroline på tjejmiddag :I gyrmt mysigt. vi ska äta där och hare trevligt och sen kanske vi drar ut eller nått.

Igår efter skolan tog jag bussen till sickla för att mötta upp Aleks. vi drog vidare till forum, och jag köpte lite saker. Vi träffade jokum och några till innan dom skulle dra och fixa lite saker (; Jag kom hem vidh alv fem tiden dp jag fixade mig och gjorde mig klar för att träffa Clara. vi var hos mig ett tag innan det blev så att vi skulle till Linnea. Vid kvart över åtta tiden var vi hos Linnea. det var grymt kul och härligt folk där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0