Hatar söndagar!

jag är så sjukt seg, har fått i mig mat så jag hoppas att det vänder. Idag har jag pluggat på min bild uppsatts som ska vara klar imorgon. ikväll blir det paradise hotel på tv (Y)

Igår blev det utgång ganska sent, drog till skogalund och mötte upp Louise,Caroline,Felicia och Madde vid halv tio.
Vi drog oss vidare hem till nån August. Där var det lite party med hela 95 liggan från nacka ha ha
Träffade även på lite annat sköönt folk. Vid ungefär tjugo över elva tiden tog jag och några andra en sväng in till slussen där jag mötte johanna, vi satt och var sociala innan jag tog bussen till telegram för att vänta på G.
Blev så att jag gick hem till Eric ( som hade party ) med Alex och lite folk, hann inte vara där länge innan G, jag och Mac pac rörde oss hemmåt. Jag vaknade upp hemma hos G där jag har tillbringat min natt (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0