Lördag lördag

Jag är helt slut i kroppen efter båda matcherna idag. ska snart gå ner och knarka alvedon så jag orkar gå ut ikväll!
Första matchen var mot Älvsjö. vi splade bra den matchen, hade behövt mer fokus och mer rörelse men är endå nöjd med matchen. dom van med 3-1
Andra matchen var mot Djurö. fyfan vad vi var grymma (Y) alla var as taggade hela matchen och igen gav upp. vi spelade lika den matchen 3-3
Ikväll ska jag dra ut och träffa några med olivia, vi ska till stan eller till nacka!

btw eftersom lilla Aleks blev ledsen över att jag inte skrev att ja skulle träffa han och hans polare så gör jag det nu :D Jag  och olivia träffade aleks och hans polare i lördags kväll
pussen

Kommentarer
Postat av: Aleks'

träffa "några"? :( :(

2009-11-23 @ 16:38:14
Postat av: Aleks'

träffa "några"? :( :(

2009-11-23 @ 16:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0