mmm whatch say

Jag sitter och små pluggar på min svenska uppsatts som ska vara inne imorgon...Har precis vart ute med hunden och prata med Aleks i telefon.
Jag slutade vid två idag, jag och clara drog till sickla för att köpa mina efter längtade skor och hennes väska (Y)
Vi tog en snabbis till forum innan vi drog hem. Har sovit sen dess.
Imorgon är det fredag och det ska bli grymt skööönt med helg! Lektionerna imorgon är chill. har musik redovisning som inte kommer gå så bra, men skit samma. Efter skolan ska jag träffa Aleks, blir väl en sväng till forum eftersom jag ska köpa min väska (; Imorgon kväll vet jag inte vad som händer än, men blir väl träning och sen utgång!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0