TISDAAAG

Sitter på so lektion just nu och skriver om mitt " eget företag " det går ganska segt men nice att ha dator på lektion. Idag slutar jag kvart i fyra, ska bege mig hem till mig med Clara en snabbis sen vidare hem till henne för att hämta biljetterna till pink konserten ikväll (:
så det blir ingen träning ikväll..me på torsdag och fredag så ska jag träna.

Helgen har vart chill men endå utgång. I fredags var jag med Clara och Rebecca. vi drog och träffade lite polare i gustavsberg, jag kom hem ungefär tio över tolv och sov. I lördags vaknade jag upp och var sjuuukt segt och trött. På kvällen mötte jag och Olivia upp brooollish ! vi drog vidare hem till jocke där lite annat gööött folk var. Pontus kom och hämtade oss senare på kvällen och vi tog en sväng in och hälsade på grannen a. Söndag var det att kolla match på schemat! yeees yeees djurgården vann:D:D:D:D:D

Jag orkar inte med att min hor skola har förstör mitt liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0