Nice

tja! ganska galen helg men nice (:
I fredags tränade jag, det gick ganska dra lite segt sådär. Efter det drog jag hem fixade mig och drog till Max, där det var lite folk. Efter nån timme kom min kära kompis linnea :D Vi var där hela kvällen sen drog vi hem och sov efter som vi hade matcher dagen efter. Vi vaknade upp av att linneas mamma och hennes moster ville kolla på oss eftersom dom tycker vi är lika. Första matchen mot älvsjö gick bra förutom att dom fick in ett mål så det blev 0-1.
Andra matchen gick sämre men ja tycket vi spelade bra, förutom att vi inte fick upp nått pasnings spel.
Igår var det fest hemma hos rogge. det var nice :)
Nu ska jag äta, imorgon är jag ledig. får se vad ja gör då
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0