Nice

Kom precis hem från stan, har vart där med Rebecca och Oskar. Skolan idag var seg seg. vaknade upp med att min hals var grymt tjock och jag frös söm ett får utan ull. Snart ska jag hoppa in i en varm dusch och sen fixa mig. Kvällen ska jag spendera hos olivia, eller om vi gör nått annat!

Igår Var jag med Gus efter skolan, vi kollade på tv och var almänt döda efter skolan. Vid fyra drog han iväg på fotbolls match och jag möte Amanda i stan. Köpte ett par skor. efter nån timme Möte vi upp Nennah vid slussen och åt donken. Vi röre oss vidare till Hendriksdal när Amandas pappa hämtade oss och skjusade oss till idol studion. Vi kom ditt och hängde av oss, gick vidare till kön och väntade på att få komma in. Efter ett tag släppte dom in oss och vi tog platser. Det vart grymt bra platser. Det var verkligen grymt kul att få kolla på idol och dom var jätte duktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0