yes

Helt slut i kroppen just nu! har vart på isen i två timmar. är riktigt taggad att börja åka mer nu :) det är sjukt kul och skön känsla att bara åka och glida runt på isen. Idag slutade jag tio i elva. Jag tog bussen till centrum och gick till folktanvården. trode att jag skulle ha hål och grejer men dom sa att det såg lyssnade ut och att jag sköner mina tänder bra! ( driver du med mig) haha jag tycker jag suger på att sköta dom men om man tänker så kanske dom har rätt för jag har aldrig haft hål ;) Aja efter det drog jag hem till Olivia och sov i nån timme innan hon skulle plugga.
Imorgon börjar jag tjugo över åtta och slutar kvart i fyra. ska träffa Nennah och sen dra till innebandy träningen med henne.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0