-

Nu har jag legat inne i sängen hela dagen, haft ont i huvudet! nu vill ja ut i solen och ja är taggad men endå otaggad eftersom ja ska jobba imorgon och börjar tolv så känner inte för att röja ikväll. Jag hoppas på att älskling ska orka sig hit senare ikväll. annars drar ja nog till nacka och träffar lite polare och bara chillar.

Igår vare en galet kul kväll ute på ingarö hemma hos lisa. det blev kaos efter ett tag och farbror blå kom och hämtade en tjej som spydde. förstår mig inte på folk som ska förstör...Blev inte så sent i säng, jag sov hos victoria med emma och elin. vi gick upp vid kvart över sju och åt lite frukost innan ja och elin åkte hem. när jag var hemma vid halv tio la jag mig i sängen och sov till halv ett.
Jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0