-

sitter och chillar, har precis städat lite. Inatt sov micke här det var mys. jag gick upp vid nio tiden och fixade mig lite eftersom min mormor skulle kolla och hämta mig halv elva. vid tio tiden väckte jag älskling, vi chillade i sängen i tjugo m innan han gick till bussen och efter det kom min mormor. vi åkte och köpte blommor innan vi tog en sväng förbi mammas grav och fixade till den lite efter all snö kaos. Sen blev det en sväng till forum, vi åt lunch och sen kollade i affärer, fick med mig en skjortkläning hem. Efter vi vart där ett tag drog mormor till jobbet och jag åkte till centrum och hyrde film och köpte lite godis. har legat och kollat på hata göteborg. haha den filmen suger men hittade ingen annan jag var sugen och se på. Jag ska snart hoppa in i duschen och fixa mig lite. ikväll ska jag nog ut, får se vad jag gör!
Igår jobbade jag, gick helt okej men kunde gått bättre! efter jobbet drog jag och felicia till slussen och åt lite donken innan vi åkte till ösby hem till emelie, där var det lite skönt folk och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0