-

Hey! idag har jag vart hemma från skola, kännde att ja inte mådda så bra, har haft feber och skallen har vart seg. Jag har legat framför tv och plugga so. sen drog ja ner till centrum och solade innan ja la mig en kvart på altan i vårsolen. Jag sotter och gör inte så mycket, ska nog försöka plugga lite mer. är grymt rastlös just nu! Imorgon är det fredag och det är grymt skönt, det är prov i matte imorgon...det kommer gå bra. får se om det blir träning eftersom foten inte är riktigt bra än:( kvällen vet ja ej vad som händer om ja inte ska träna så ska ja vara med några polare annars typ träffa micke, stackarn har legat hemma och vart sjuk hela veckan och jag saknar honom galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0