orkar inte

Har inte alls vart på humör idag, har sovit för dåligt och skolan har vart skit...drog tidigare från skolan idag pga att jag inte orkade med min lärare. när jag kom hem åt ja lite mellanmål sen la jag mig i sängen och sov nån timme. när jag vaknade drog jag upp och gjorde mat och kollade tv. nu sitter jag här och har precis gjort klart min bokanalys som ska vara inne på fredag. känner mig ganska nöjd att ja är klar nu eftersom jag är värdelös på att plugga! Jag har även försökt töja mitt andra öra lite mer men gjorde för ont så är bara uppe i 8mm just nu, ska göra det lika stort som det andra om inte båda ska bli två mm större. har tolv på den andra med vill ha fjorton på båda. jag ska snart börja fixa mig för sängen, sätta på en film och sov. jag behöver sova bra inatt eftersom det är matte nationella imorgon, del C. önska mig lycka till! jag saknar min micke, kanske sover hos honom imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0