seg

kännde att ja inte orkade skriva just nu, men hade inget annat att göra! ja är så grymt trött...jobbade igår och kom i säng sent, tog tjugo m sovmorgon. Just nu sitter ja och väntar på att min kära pojkvän ska smsa och säga när han kommer. vi ska ses ett tag innan min match mot värmdö. är taggad i skallen men seg annars! får se hur det går, tänker ifall köra järnet. idag slutade jag elva, har ätit pannkakor i skolan sen balmöte. drog hem och hämtade pengar sen drog jag ner och solade. har hunnit sova på soffan och städat lite.

i lördags var jag sådär lite bakfull på dagen, gick över på kvällen så drog till långan med lite sköna polare. blev hem gång tidigt och i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0