trött

Helgen

I fredags drog jag med gabi till skuru berget där några var och grillade, några småbarns päron hade ringt polisen och brandkåren eftersom dom trodde det var skogsbrand. så jag drog hem till kajsa, vi möte upp lite polare vid långan men vi blev inte kvar där länge, vi drog nemligen hem till Hugo som hade födelsedags fest! det var grymt kul och gött folk. Senare när kalaset var slut drog jag till duvnäs hem till William där Martin och Micke var. dom spelade fifa och sen kollade vi film, vi somnade vid ungefär fyra. gick upp vid två och kollade tv, senare hämtade min bror upp mig och vi drog hem och åt pizza.

Igår lördag var jag och några nära vänner på stureplan där Carolines pappa hade hyrt en lokal till hans fest. det var grymt trevligt och goda drinkar. vi hade kul och dansade med 50 åringar! :) Vid ungefär halv tre tiden drog vi till närmaste donken och fick i oss lite mat, sen när vi skulle gå ut och kolla taxi så höll ja på att svimma när jag såg min största kändis kärlek!!! Cimon i paradies hotel. jag tror ja höll på att dö, blev lite fina bilder med honom
( har inte dom än)kan säga att han var ganska onykter och förvånad. men hade läst på hans blogg på dagen att han hatade folk som smyg fotade och bara står och kollar på honom och att om man såg han så skulle man hälsa så det gjorde vi. blev ingen taxi för mig och kajsa, vi drog till slussen och fick vänta på bussen ett tag. vi var nog hemma hos kajsa i ektorp vid halv fem då vi båda slocknade ganska fort.

nu sitter i sängen med so boken brevid mig som väntar på att bli läst. jag ska läsa igenom det sista. sen blir det mat med familjen.Idag vaknade jag upp hos kajsa vid tio i nio. var tvungen att dra vid nio för att kajsa skulle iväg så packade ihop mina saker och drog till bussen. jag var hemma vid halv tio. gick upp och la mig i sängen framför en film. sen blev det lite mat, somnade i några timmar. vid fyra gick jag upp och duschade sen drog jag till centrum och solade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0