PANIK JUST NU

Jag blir så arg på folk ibland. folk som tror att dom är bättre än folk bara för att dom har dyra kläder,mer pengar, många vänner och går på fester och är kaxiga. jag klara inte av sånt får panik. ni har sjunkigt lågt i mina ögon. jag har alltid vart mig själv för er. har inte brytt mig om vad ni eller folk tycker om mitt utseende eller betende. så sluta bara vara och skaffa er ett hjärta och bli en bra vän! jag vet att ni inte alltid har vart så här..

ifall ska försöka lugna ner mig och kolla på en film, min älskling kommer och sover med mig sen och det ska bli jävligt nice! jag kommer nog inte kunna sova ensam på ett tag nu eftersom jag har sovit med micke i typ tre eller två veckor i rad. han kommer dock inte upp morgonen utan mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0