yee, tror inte man kan ha tråkigare än mig just nu

hej där! har sjukt tråkigt kanske det är bra att fördriva tiden med lite bloggande då! igår började jag skolan som sagt, klassen är helt okej tror det kommer bli bra när vi lär känna varandra mer. lite tråkigt att det bara går tre killar för jag kommer inte palla om det blir tjejdrama! nacka värkar vara en bra skola så den är jag nöjd med. jag har klippt mig och färgat håret mörkt! det är helt ok har inte vant mig än men det lär jag göra snart. vi slutade halv ett idag typ, då drog jag emelie,jossan,emma och jessica till forum för att inhandla lite skol saker och jag köpte en jacka. Ikväll ska jag bara ligga hemma hos micke och mys för imorgon ska vi nämligen till utö där hans mamma och daniel ska gifta sig :) det ska bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0