-

Dagen började med att jag gick upp och sminkade mig, var ovanligt trött. tog en titt på klockan och det visade sig att jag hade gått upp halv sex, fast ja skulle upp halv sju så jag la mig i sängen och sov en timme innan jag gjorde klart det sista och drog till plugget. Skoldagen har vart seg och vi hade en vikarie som inte fattade svenska, bra där!
Efter plugget åkte jag till forum och mötte upp olivia, vi åkte direkt hem till henne och fixade lite käk innan vi satt oss och kollade film :) Senare blev det en sväng ner till centrum för att köpa lite godsaker till imorgon eftersom jag har nationellt prov i svenska imorgon, är inte så nervös eftersom ja inte tror att det är så svårt.
btw på söndag ska jag prov jobba på ljusbussen :D ska bli roligt och spännande, får se om det är min grej att gå runt och knacka dörr och vara trevligt.

Imorgon efter skolan ska jag hem och städa, sen blir det träning! var ett tag sen ja tränade för jag har haft för ont i mina ben men är as taggad nu :)

Kommentarer
Postat av: joachim

tack tack:) detsamma:D

2010-02-09 @ 14:49:50
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0