-


dålig uppdatering. har inte haft så mycket tid i helgen.
I lördags blev det vinst mot tungelsta! vi vann med 4-0 :) efter matchen drog jag hem och chillade, duschade och fixade mig innan jag drog hem till p vid åtta. vi chillade och kollade på film med några :) senare på kvällen drog jag hem till kajsa. jag var där ett tag tills caroline kom hem från en fest, vi drog hem till henne och somnade framför fjorton suger.

Söndag: jag och caroline gick upp vid elva, gjorde mat och fixade oss tills det var dags att ta bussen till T-centralen där patrik hämtade upp oss med ljusbussen:) Det var första gången jag jobbade, det var kul men ganska jobbigt att bära runt på allt. vi jobba fyra rundor. från halv två till ungefär nio. jag var hemma vid halv elva då jag hoppade in i duschen och sen la mig i sängen och sov.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är ljusbussen?:) Hur kan man få ett jobb där?

2010-03-31 @ 22:57:20
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0