Borde börja gilla söndagar


Min helg har vart hur seg som hälst. men endå roligt eftersom jag vart med underbara vänner :)
Igår efter jag var hos min farmor dorg jag hem och fixade mig, tog halv åtta bussen hem till Caroline och Kajsa. vi chillade nån timme innan vi drog till Boo kyrka på fest ( kan inte kalla det precis fest men men) vi blev inte kva5r där allt för länge. Carolines mamma kom och hämtade oss, körde oss vidare till skuru stugan. Där skulle vi på fest men det hade blivit ett missförstånd över det hela så blev inget. Caroline och Kajsa åkte hem och ja bestämde mig för att också röra mig hem. fick stå och vänta på bussen i 40 m. jag var inte hemma allt för sent, tog en macka och sen blev det sängen.

Så här långt på dagen har jag inte gjort nått annat än att kollat film med min bror, chillat lite i sängen. ska väl träffa
Mr J senare får se när han hör av sig :)


Kommentarer
Postat av: Sosso

Okej, jag ringde de Wilma.

Hon sa helt annat. Antagligen

ljuger hon, eller så har du

hört heeelt heeel.

2010-02-07 @ 14:59:22
URL: http://balutch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0