Match snart!

tja tja tja
Idag är jag ovanligt pigg och taggad för match! jag ska snart ta bussen till ösby, vi har samling kvart över tolv.
Match en är slut typ två då ska jag hem och duscha, fixa mig och sen kanske träffa en polare innan jag drar hem till caroline :) ikväll är det utgång med caroline :) och imorgon ska vi jobba.

Igår var skolan as seg och tråkig, men skönt med fredag :) efter skolan drog jag och sara hem till migensnabbis och hämtade mina tränings grejer och sen vidare hem till henne där vi chillade galet, åt mat och sen drog vidare till träningen. efter träningen var min pappa sur över något som inte äns var nödvändigt så jag fick inte dra ut efter träningen, men jag och emelie drog hem till Wille och kollade på när massa lanade hahah. sen blev det hem till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0