snart slut på skolveckan


Yes, nu är det inte långt kvar till lov! det är grymt skönt men inte så nice när lovet är sluit och det är massa prov. men det ska jag få bort från tankarna nu. Igår firade vi min pappa, farmor,farfar och kusinerna kom över på fika:) det var mys.
Idag fick vi sluta en timme, jag drog hem och la mig i sängen framför en skön film. Har inte alls gjort mycket sen dess. jag ska snart börja göra mat till mig innan olivia kommer över på en lite pratstund. lär bli några koppar te till det också. Imorgon är den en lång skoldag...efter skolan ska jag dra hem, packa min väska och sen dra på träning :)
Nu är det klart, på fredag ska jag och Clara på Kent :D !!!!!!! är grymt taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0