TJA

Måndag igen, sjukt seg och fryser bajs mycket.
I lördags gick jag upp vid halv tio, hade samling i ösby klockan elva. match start mot hammarby vid tolv. jag satt första perioden och spelade andra. vi vann med 2-1! :) Sen vare bara att hoppa in i emelies bil och en snabbis förbi donken och sen vidare till Tungelsta. vi vann den matchen också, med 2-1 ! :) kändes ganska skööönt.

Igår jobbade jag hela dagen. det gick inte bra men men nya chanser kommer. Idag hade vi sovomorgon eftersom bilden blev innställd. fick sluta tidigare, efter skolan drog jag hem och chillde, var precis ute med hunden! nu ska jag bara chilla framför tv och plugga lite kanske.

Planer för veckan:

Tisdag: Skolan, Innebandy träning! :D
Onsdag: Skola, Träffa Kajsa :)
Torsdag: Skola, Fys :D
Fredag: Skola, Lov,Träning? Kent? kolla AIK-TT?
Lördag: Kolla match? :) Kent?
Söndag: jobba?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0