Då var lovet slut


Inte så kallt ute idag, men fortfarande minus grader. Jag har precis ätit middag och pluggat lite in för mitt svenska tal imorgon. Idag började jag skolan..inte så kul dagen började bra med att jag somnade andra lektionen (Y) När jag gått igenom den enormt tråkiga dagen drog jag och clara till forum, åt lite och träffade lite polare ett tag innan jag drog hem för att fixa lite grejer. sen drog jag hem till jhonte och chillade, kollade på film och drack te.

Imorgon är det fredag och det är grymt härligt, skönt med helg nu när man har lidit lite med skolan.
Vet inte riktigt vad jag ska göra men funderar på att träna men är inte så taggad eftersom jag börjar få ont i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0