I väntan

Vad blir ditt namn baklänges? nifesoj

Har du gjort en snöängel i år? nej


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? har aldrig legat på sjukhus


Har en dröm gått i uppfyllelse under 2009? inte något ja kommer på...


Tycker du att sengångare är söta? hahahah ne :P


Har du någon gång testat karate? nej

Första sporten du gick på? hmmm konståkning :D

Minimorötter eller pommes frites? hmmm båda, bror ju på vad man är sugen på!

Vad längtar du mest till just nu? massa saker.

Hur gammal har du tänkt bli? inte för gammal

Har du haft vattkoppor? japp

Vad drömde du inatt? inget jag kommer ihåg

Vilken tv-serie är bäst?
paradise hotel lätt

Vad åt du senast? godis :P

Vad är du mest rädd för i hela världen? att förlora allt/alla jag älskar och stå ensam kvar.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? hahaha nej, var ett tag sen

Vad har du för färg på bikinin? hmm svart

Snyggaste läraren? haha ;) alla vet nog vem ja tycker ( tänker tyvärr inte dela med mig med det i mig blogg)


Är du mörkrädd? ja ibland

Har du någon gång haft på dig ett par trosor? hallå? ja är tjej

Riktig gran eller plastgran? riktig

Tänt eller släckt när du ska sova? släckt annars kan man inte sova.

Godaste drickan till frukosten? te


Har du spelat tjej i en teater? nej :)

Duscha eller bada? båda


Har du gråtit i skolan nån gång? japp...


Hur tar du dig till jobbet?
jag jobbar inte

Sjunger du på toa? haha nej

Vilken färg har din jacka? svart, blå

Använder du långkallingar? nej jag hatar det :)

Är du höjdrädd? aaa

Vilket land vill du åka till?
Thailand

Vad var det senaste som fick dig att skratta? hmmm kommer ej ihåg :)

Vad ska du göra NU? jag sitter och håller mig vaken.

Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast? aaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0