Jag har tråkigt

tio saker om mig:
1. är du singel? jaaa (;
2. är du lycklig? ja till och från
3. är du uttråkad? haha aa nu ja
4. är du ledsen? nej
5. är du italienare? haha nej
6. är du gravid? verkligen inte
7. är du full? haha nej inte ikväll
8. är du nöjd med ditt liv? ja då
9. är du från irland? haha nej
10. är dina föräldrar fortfarande gifta? nej..

8 saker om ditt kärleksliv:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? jaaa
2. har du någonsin blivit sårad? japp det har jag..
3. har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under natten som innan du somnar? klart man har
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? hmmm aa det har jag nog
5. har du kysst någon inom de senaste två veckorna? yes :)
6. har du haft någon hemlig beundrare? haha hur ska jag kunna veta det?
7. är du kär nu? ne
8. vill du gifta dig i framtiden? ja då, nån gång i livet

saker, två alternativ:

1. kärlek eller lust? kärlek
2. hår eller ögon? ögon
3. katter eller hundar? hundrar
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? bästa vänner såklart!
5. tv eller internet? internet
6. coca cola eller pepsi? coca cola
7. vild utekväll eller romantisk hemmakväll? bror på vilket humör man är på, just nu skulle jag säga romantisk hemmakväll.
8. pengar eller lycka? lycka
9. dag eller natt? natt
10. msn eller mobil? mobil :P

10 ''har du nånsin..''
1. blivit påtagen när du försökt smita hemifrån? nej för jag gör inte sånt :)
2. brutit ett ben i kroppen? nej jag är inte klantig
3. gjort nånting du ångrar? aaa det har nog alla!
4. hoppat bungee jump? nej
5. ljugit för någon du tycker om? nja jo kanske
6. ätit en hel tårta? nej :)
7. gjort bort dig offentligt? haha nej inte vad jag kommer på
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? nej
9. gråtit när ett husdjur dog? haha nej
10. velat försvinna? aaaa

10 senaste..

1. telefonsamtalet du gjorde? jhonatan
2. telefonsamtalet du fick? jhonatan
3. personen du va med? min bror ( om det räknas? )
4. roliga grejen som hänt idag? hmmm kollat film med jhonatan :)
5. personen du smsade? hmm fredrik tror ja :P
6. du kysste? ;D de du
7. du skrev till på myspace? hah har inte det.
8. du kommenterade? gurfs status på facebook (Y)
9. du tillbringade en natt med? ;D de du
10. du kramade? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0