Ledig idag

hej hej!
var ett tag sen jag skrev nu, har inte haft tid eller lust direkt. men efter som jag inte gör så mycket just nu så tänkte jag slänga in ett inlägg.

Idag tvingade jag upp mig själv vid halv tolv efter som jag skulle ut med hunden. Jag har vart ledig hela dagen för att skuru hade öppet hus i lördags så. Idag har jag bara städat och städat ska sart plugga lite så det blir ingen träning för mig idag. imorgon ska jag till tandläkaren :D är grymt taggad och vill ta bort min tandställning så jag kan ta hål i tugan.


I torsdags:
Jag drog tre timmar tidigare från skolan för att hinna hem och fixa lite innan jag drog till Innebandy centret för att kolla på Johnbauers träning med Natta och Felicia.

I fedags:
var jag i skolan, hade so/engelska prov. det gick hyffat tror jag ifal kommer få godkänt. Efter det så hade vi dubbel musik lektion, måste säga att vi har den sämsta musik läraren! han kan inte välja bra låtar, han behandlar oss om små barn och man hör inte vilken låt han spelar på piano när man ska sjunga....
efter plugget drog jag hem och chillade innan träningen. den gick sådär, var inte på det bästa humöret plus att jag hade gjort illa mitt ben så kunnde knappt springa. Efter träningen blev det en sväng till mölnvik och coop innan jag drog hem och duschade,fixade mig och sen gick hem till Natta. vi drog vidare hem till Tony och kollade på film med lite polare.

I lördags:
Hade match mot värmdö vid elva tiden, den matchen gick sådär. ingen var direkt så taggad och jag spelade inte så mycket för mitt ben. Efter matchen drog jag hem fixade mig snabbt. mötte upp Felicia och Emelie på bussen vidare till Nacka Gymnasium på öppet hus. efter nån timme spenderat bland massa folk och klass rum så drog vi vidare till förum där jag köpte en kofta och två tunikor. På kvällen drog jag hem till Caroline där några polare var. vi för krökade och sen drog vidare hem till Malcom på födeledags fest. sen senare på natten blev det tv-spel hos agge.

Igår söndags:
igår vaknade jag vid tre. var grymt seg hela dagen och låg mest oc chillade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0