Lööördag

Tror det är min första lördag så jag sitter hemma själv och gör ingeting! jag är galet trött efter igår kväll/natt.
Jag drog hem till kajsa vid sju tiden där louise t också va, vi chillade och fixade oss. vid nio tiden drog vi hem till Felix som hade lite polare hemma hos sig. det vart en galen liten kväll tills hans mamma kom och hon var inte så glad. Kajsa, jag , louise och några drog till bussen och åkte till telegram för att dra vidare på party. men blev så att jag tog bussen tillbaka för att dra på fest i jarlaberg. Det var sjukt kul med mycket dans.  morgonen har jag spenderat i sängen framför massa filmer. även kollat på tuuunga dans/musik videos som jhonte vissade mig ;)
langar in en



Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

Nice video :D

2010-01-15 @ 20:45:58
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0