No letting go

Sitter vid dator och chillar, lyssnar på lite sköön musik. Igår/inatt blev det ganska galet. Vi ( jag och linnea)  var på fest om man kan kalla det så, mer chill krök hemma hos nån snäll erik. Kom för det mesta randoms från stan men lite folk kännde jag. Vi krökade galet länge tills det var dags att få nån timmes sömn.

Idag när jag vaknade med en sovande Linnea brevid mig. Jag låg och snackade med jokum om kvällen tills linnea vaknade och det var dags att gå. vi var sjukt hunriga så vi drog till Forum och åt taco mums mums.

Ikväll kanske det blir party igen eftersom det är sista kvällen på lovet jag kan göra något..sen blir det fitt skola...
Eller chilla med några och kolla film. som jag kännder mest för just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0