Redan torsdag igen

Det var ett tag sen nu, jag har inte kännt att jag orkat skriva och haft mycket att göra dom här dagarna nu när skolan börjat igen. Det är ganska mycket med skolan nu som är viktigt men ja är taggad att fixa till det och så. Den här veckan börjar närma sig sitt slut och ja har inte gjort något som känns nödvändigt att skriva, mest vart med kompisar och tränat! är skit taggad på att börja träna mer och verkligen satsa nu och det är nog mitt mål för 2010.
Mitt humör började dåligt i veckan men har ändrats och vart mycket fram och tillbaka. Idag har jag var i skolan, en jobbig idrotts lektion och mycket flumm, sen en sväng till forum innan jag drog hem och chillade för att vänta på J som jag vart med ikväll, vi chillade och kollade på film bara :)  Imorgon är det träning igen och sen ska jag träffa olivia som jag inte gjort på jääääääääääääätte länge eftersom hon vart fast i en lägenhet i sickla med hennes polare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0