Söndag och skola imorgon...

Hej
Jag har precia tvingat upp mig ur sängen, kunnde sovit ett tag till men kännde inte för att sova bort hela dagen.
Igår hade vi två matcher. den första mot djurö ute i djuröhallen klockan tolv. Vi förlorade med 3-2 men vi hade hela matchen och kunnde vunnit om vi hade satt våra målchanser. Andra matchen var mot hammarby, hemma match.
Det va några som spelade båda men jag var bara reserv men fick spela ett tag. Ibörjan spelade vi skit dåligt, allt gick nog bara fel och det blev en skit seg match. När vi möter lag som är "sämre" än oss så blir nog vi också sämre. Men vi  fick upp spelet och bytte ut lite folk så det blev en vinnst med 1-o ifal ;)

Efter matcherna drog jag hem och duschade. vid halv fem tiden tog jag bussen hem till rebecca och vi började fixa oss för att åka till (........) och träffa hennes polare. Vi kom dit vid åtta/ halv nio tiden. Det var trevligt och as goda drinkar.
Vid halv tolv tiden började vi dra oss mot slussen för att åka hem. kom hem halv ett och la mig och sov direkt,

Idag ska jag nog bara chilla, städa och lite så eller träffa en kompis :)
pusss

en bild på mig och Rebecca från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0