-

hej! jag vet är jag är seg på att skriva men har haft fult upp hela veckan och så. i torsdags var skolan seg och efter skolan drog jag till forum och  köpte mina bal skor sen drog jag till centrum och solade. när jag kom hem chillade jag och kollade på film. och gjorde det sent tills mike kom till mig vid typ halv ett-ett efter har vart hos william på studentmottagning. vi låg och pratade i sängen ganska länge innan vi båda somnade. i fredags drog vi till skolan. min dag var chill och jag drog en timma tidigare för jag orkade inte med sista lektionen. då drog jag till stan och solade sen drog jag hem och chillade innan jag började fixa mig och tog bussen hem till kajsa. hos kajsa åt vi mat och sen för krökade vi med felix och caroline en lite tag. efter det tog vi första bästa buss hem till linda som hade party! där var det kul och trevligt folk. vid tre tiden drog jag och mike hem till honom och sov. det var as kul hos linda förutom att nån jävel som inte har råd med egen skor tog mina! och dom var nya :( aja får väl köpa nyaaa. Igår när vi vaknade låg vi kvar i sängen och kollade på tv till typ tre då jag drog till bussen hem. jag har legat hemma hela lördagen och chillade famför tv. ätit gott och massa godis. nu ska jag snart fixa klart mig och äta något innan det blir dags att åka och jobba. är ganska otaggad för jag har inte jobbat på länge, men när jag väl sitter i bilen påväg så blir jag taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0